Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


sâmbătă, 27 octombrie 2012

Singur pentru ca port palarie

Haine? Dam sau nu banii pe haine? Ne face sau nu asta fericit?
Releva, oare, gradul integrarii tale in societate nivelul de comun pe carel au tzoalele tale?
O sa fii mai tras la xerox cu cat ai "mai multi prieteni" sau cu cat o arzi mai anturat?
Sau asta spune ca vei fi cu atat mai extravagant, colorat, vintage sau nepotrivit cu cat o arzi mai interiorizat si te lupti cu tine contra societatii?!?

  Ti-e peste mana sa placi o punkerita cu par verde si rasa pe parti pentru ca vezi cat e de singura si diferita si-i interceptezi mesajul precum "Crede-ma! Sunt atat de neintegrata, incat nici macar TU nu ma vei intelege/accepta".
  In schimb, o colorata ce amesteca stiluri total antitezice, mereu ravasita si totusi vesela mereu iti va dicta "Eu vreau, dar lumea e prea diferita ca sa fim toti prieteni".
  Barbatul in pantaloni eleganti, tricou verde, hanorac grena si sacou gri inchis, cu basketi in picioare iti spune " Vorbeste cu mine! O sa descoperi un nou univers, o lume minunata, insa de care nu vei avea parte NICIODATA"
  Si ea, la 17 ani cu haine luate din second-handuri babesti, din garderoba bunicii sau din magazinele de dinozauri, pantofi din muzeu si genti din stocul nevandut al celor mai mari magazine de acum 50 de ani, iti va zice si ea "Hei, fraiere, lumea di'nainte de asta era ce ai tu nevoie ca sa te remarci. Esti un nimeni pe lumea asta, pentru angajatori si pentru mine. Aici ai nevoie de CULTURA ca sa progresezi"

Motive sunt destule pentru a ne simti atrasi sau respinsi inconstient de anumiti oameni.
Nu mai e loc pe lumea asta sa cauti intre copyile xerox ca sa vezi daca una dintre ele e speciala. Sunt toate bune de ciorne, dar ca sa poti scrie o scrisoare speciala ai nevoie de hartie glasata, pentru ca cea creponata e cu adevarat deosebita, dar nu se pupa cu pixu'...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Si daca omului i se rupe de haine? Ce denota, ca e prea tare sau neintegrat social?

Ce faci cu aia care poarta uniforma la scoala si li se rupe de ea?

Anonymous.

Zam Zum spunea...

si eu port uniforma la scoala, si mi se rupe de ea. chiar si aia care n-au nici un stil, au defapt un stil. si tocmai pentru ca stilul lor e atat de rar intalnit, iti dai seama ca de obicei sunt si ei tot un fel de singuratici.
oricum, faptul ca esti capabil sa respecti niste reguli nu are nici o legatura cu suubiectul. eu vorbesc de cum isi aleg oamenii garderoba atunci cand nu sunt influentati de nimic