Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


sâmbătă, 27 octombrie 2012

Random Gypsy Love Song

Ce ti-as da cu pietre-n geam
Dar curaj sa sti ca n-am
Esti frumoasa si perfida,
Faci vraji ca mama omida

Esti frumoasa, vai de mine...
Mi-as pune-o numai cu tine

Dara cand te sui pe bar
Ma refuzi si eu tresar...
Iar in mintea mea e clar:

MA,RAR! ne futem!
Ca fraieri suntem!

Sa i se salte fusta
Sa se clatinee lustra...
Ca vrem sa avem foc
Si-n viata mult noroc

Dar...

Ghinioane, ca tu ai atatea toane
Jocuri multe, daca are cin's-asculte;
Ins-un lucru este clar!

MA,RAR! ne futem...

Ce ti-as da in geam cu prune,
De iubire eu ti-as spune!
Esti bogata si harnica
Dara gura-ti e urzica...
Pieptu-ti e lapte si miere
Mana ta e o avere,
Soldurile-ti sunt pictate
Buzele parca sculptate!

Dar de joc sunt obosit
De iubire am fugit...
Acum vreau doar pasiune
Si nu mai am cui i-o spune...
Toate sunt cu colti si rele
Nu-ti zambesc cand n-ai lovele.
Toate vor saruturi lungi
Tie-ti vine sa le-alungi
Paradis pe mapamond?
Tu te simti luptand pe front...

Daca ne-am distra mai des
N-as mai iesi la cules
Daca m-ai avea in pept
As fi domn bogat si drept.
 
Pacat...

MA,RAR! ne futem...
 ca fraieri suntem...


Sa i se salte fusta
Sa se clatinee lustra...
Ca vrem sa avem foc
Si-n viata mult noroc!



Niciun comentariu: