Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.
Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.
Între noi fie vorba, m-am cam săturat
În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.

Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?
Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!
Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.
Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


sâmbătă, 27 octombrie 2012

Perspectiva de embrion

Ma simt ca o criminala stand in gradinita asta. Sunt un urias necunoscut venit dintr-o alta lume, care arata ciudat si are tabieturi ciudate si scrie ceva intr-o carte cu flori de fiecare data cand lucrurile inceteaza sa mai miste sau cand misca prea tare. Copiii se invart in jurul meu si ma privesc ciudat cu coada ochiului de fiecare data cand au ocazia. Ma analizeaza si ma critica. Sunt curiosi si le e teama.

Niciun comentariu: